צביעה דקורטיבית – גם אתם יכולים!

עיצוב ביתכם מהווה חלון לאישיותכם. האם הקירות שלכם אסתטיים, מעניינים או מקוריים כמוכם?
בעזרת הרעיונות היצירתיים הבאים, תוכלו לרענן את העיצוב ולהוסיף את סגנונכם האישי בכל הבית, ללא צורך לשדוד בנק…

שימוש בשבלונות 

שבלונות - אפקטים בצביעה

שימוש בשבלונות לצביעת קיר

השימוש בתבנית שחוזרת על עצמה, שבלונה, יכולה ליצור מרחב מסוגנן וממוסגר בחדר. אתם יכולים למצוא את השבלונה המתאימה לכם ולחדר שבחרתם לעצב, מתוך מגוון עצום של שבלונות הנמצאות היום בשוק העיצוב.

עיטור גרפי על הקיר

בגדול, ניתן לקרוא לזה  אמנות קיר. ציורי קיר או מדבקות דקורטיביות הם אלטרנטיבה לאמנות ממוסגרת או טפטים. ניתן ליצור שרטוט מיוחד בעזרת מקרן: הקרינו את הציור הרצוי על הקיר, העתיקו אותו בעיפרון ולאחר מכן צבעו אותו. בסוף העבודה תוכלו להתרווח ולהנות ממעשה ידיכם.

צביעת קירות בצבע מטאלי

הכניסו קצת דרמה לחייכם! צבע מתכתי הוא דרך נהדרת להוסיף לחלל קטן כמו חדר השירותים לאורחים, אנרגיה נמרצת. זוהי גם דרך טובה ליצור פינה מסוגננת בחדר גדול יותר.

עיטור הקיר באלמנטים גרפיים מחליף את האמנות הקונבנציונלית

צביעת קירות בפסים

צביעה בפסים היא אחת הדרכים ליצור חלל רב-גוני ומסוגנן. ניתן להוסיף פסים בעדינות רק לקיר אחד בחדר – או לבחור בעיצוב נועז של צביעת כל הקירות בפסים. ניתן לצבוע פס אחד לאורך היקף החדר או לצבוע פסים צבעוניים כדי להוסיף ענין חזותי לחדר ילדים.

צביעת קירות בדוגמת נקודות

מה יותר משעשע מקיר מנוקד? יש בכך מידה של שובבות. אתם יכולים לקבץ אותן או לפזר אותן על הקיר בצורה לא אחידה, לצבוע אותן בצבע אחיד או בצבעים שונים, לקשט את כל הקירות בדוגמת נקודות או לבחור רק בקיר אחד. ניתן לעטר בנקודות פינה בחדר, כדי למשוך תשומת לב לחלק מסוים ממנו. דוגמאות מעין אלה מתאימות בעיקר לצביעת חדרי ילדים.

אפקטים בצביעה יוצרים מראה אלגנטי ומאופק

אפקטים בצביעה

אם ברצונכם להעניק לחדר  מתוחכם ואלגטי, השתמשו באפקטים לצביעה. צביעה כזו מוסיפה מרקם לקיר והדר מאופק לחדר. על מנת ליצור את המרקם, עליכם להשתמש בצבע בסיס ולאחר מכן, לצבוע את הקיר לפי הוראות היצרן. שימוש באפקטים דורש מיומנות ורצוי להיעזר במומחים לעבודות צבע.

צביעת החדר כלוח, שניתן לכתוב עליו ולצייר עם גירים

אם אתם משתעממים בקלות, צביעת החדר כלוח מהווה דרך נהדרת לרענון מתמיד של האווירה. רצוי לצבוע פינה אחת באפקט הלוח. שימו לב, שבחנות הצבעים יכולים להבהיר את הצבע, אם הוא כהה מדי עבורכם. לאחר הצביעה, תוכלו להוסיף עיצובים בגיר, לכתוב הודעות ולקשקש ככל העולה על רוחכם וכיד הדמיון הטובה. לעולם לא תשתעממו…

אפקטים בצביעה - קיר לוח

צביעה באפקט הלוח – אף פעם לא תשתעממו

חותמות 

חותמות לא נועדו רק לניירת משרדית. ניתן להשתמש בהן גם על קירות. על מנת ליצור חותמת שתשקף את האישיות שלכם, עליכם להעתיק את הצורה בה אתם מעונינים על נייר, לצייר אותה על משטח פלסטיק מוקצף (סול) ולגזור סביבה. לאחר מכן, הדביקו אותה על קוביית עץ, והרי לכם חותמת.הציבעו את החותמת והדקו אל הקיר. יהיה עליכם לצבוע את החותמת מספר פעמים וחוזר חלילה, עד שתיצרו את הדוגמא שתיכננתם.

כשתרצו לצבוע את ביתכם סמכו עלינו.
אנו, באומנות הצבע והגבס, ניצור עבורכם את בית חלומותיכם.
אנו מומחים לעבודות צבע ייחודיות ונותנים שירות באזורי המרכז, ןהשפלה : ראשון לציון, חולון, בת ים, בני ברק, אזור, נס ציונה, רחובות, יהוד, אור יהודה, פתח תקווה,
הזמינו אותנו וקבלו שירות אמין, מהיר ויעיל, אחריות אישית על טיב העבודה, רמת גימור גבוהה ומחיר הגון.

התגובות סגורות